neděle 17. září 2017

Problémy knihomolů

Ahojky, tenhle příspěvek mě napadl tak náhodou když jsem projížděla Wattpad a byly tam různé podobné "povídky" a tak jsem si řekla proč něco podobného nezformulovat jako článek? No tak jsem to zkusila a vyšlo z toho toto. Tak doufám, že se vám to bude líbit a že se v tom najdete. A rozhodně mi napište, jestli byste chtěli víc takových článků. 😋😋

                            Problémy knihomolů

Problém knihomolů č. 1: Úmrtí

Když si v knížce zamilujeme nějakou postavu, ale autorka ji nemilosrdně pošle na smrt.
 

Problém knihomolů č. 2: Spoiler

Nikdo s námi nechce chodit do kina, protože jsme hrozní spoileři a filmy srovnáváme s knihami: "Pane bože, četl režisér vůbec knihu?, Takhle to nebylo, to auto bylo modré!! Hele, teď tam přijde!!, Neboj ona neumřela, na konci se zase objeví!..." 😃😃
 

Problém knihomolů č. 3: Bolest a prázdnota

Při cestě z knihovny vás ještě týden bolí záda a při cestě z knihkupectví vás bolí pohled na prázdnou peněženku.
 

Problém knihomolů č. 4: Rušení

Když si čtete knížku a někdo vás ruší: "O čem to je?"
                                                              "Kdo to napsal?"
                                                              "Je to zajímavý?"
                                                              "Kolik to má stran?"

Problém knihomolů č. 5: Učitelka

Když přijde učitelka do třídy a začne nadávat, že nikdo z nás nečte. V tu chvíli odrhnete oči od knihy, vrátíte se zpátky do reality a pomyslíte si "Co to sakra...!"
 

Problém knihomolů č. 6: Paperbacky

Nemáme rádi paperbacky. I když jsme co nejopatrnější, vždy se ta knížka aspoň trochu poničí.
 

Problém knihomolů č. 7: Živá bytost

Ke knížce se chováte jako k živé bytosti. Když vám spadne začnete ji objímat a všelijak se jí omlouvat. A potom se s vámi nikdo nebaví, protože vy jste "ta divná", ale vám je to jedno, protože máte přeci knihu ne?
 

16 komentářů:

  1. Ahoj článek se mi moc líbil a určitě souhlasím s 2 a 6 To je můj velký problém :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty učitelky mám vždycky chuť vyliskat. :D :D
    http://moonenc.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D ani nám nevěří, když jí dokazujeme že čteme

      Vymazat
  3. Naprostý souhlas, včera jsem nechala v knihkupectví litr :/ :D.

    marbetwood.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Naprostá pravda! Souhlasím snad ve všech bodech :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. A ještě návštěvy knihkupectví ve stylu "Jdu jen pro jednu...." :D Pěkný článek!
    N.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek :) V některých problémech se úplně vidím :) Třeba jdu do knihovny pro 1 knihu a vrátím se s 10, spoilery, prázdná peněženka, jo to jsou pravé knihomolské problémy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek 😂 ten spoiler mě dobře vystihuje, ale já jsem ještě horší a komentuju každou scénu 😂👍

    OdpovědětVymazat